Kokia dieta naudinga širdies sveikatai. Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių ligomis.


kokia dieta naudinga širdies sveikatai

Ar Jūsų dieta sveika širdžiai? Įvairių dietų laikosi daugelis: vieni nori numesti kelis priaugusius kilogramus, kiti — siekdami stiprinti sveikatą. O kokia dieta sveikiausia Jūsų širdžiai? Pastebima, jog dažniausiai dieta yra pasirenkama vadovaujantis geriausios draugės, kaimyno ar populiariojoje spaudoje šmėžuojančiais patarimais bei sėkmės istorijomis.

Mokslininkai pripažino: yra dieta, kuri vėžio riziką sumažina perpus   29 Ekspertų gretose - nesutarimai R.

Kairaičio aklai kliautis kitų nuomonėmis neverta — netinkamas mitybos režimas gali neigiamai paveikti ne tik Jūsų savijautą, bet ir širdies būklę. Ekspertų gretose — nesutarimai R. Kairaičio teigimu, daugeliu atveju sveikatos ekspertų nuomonė apie dietas, jų poveikį išsiskiria.

kokia dieta naudinga širdies sveikatai

Šie prieštaravimai atsiranda dėl rekomendacijų antsvoriui mažinti alkagolis nuo hipertenzijos širdies ir kraujotakos sistemai stiprinti — iš vienos pusės atsikračius nereikalingų kilogramų, galima išvengti širdies ligų arba bent jau sumažinti jų progresavimą, tačiau anaiptol ne visos dietos, skirtos antsvoriui mažinti, yra naudingos širdžiai.

Juk širdies ir kraujotakos sistemos stiprinimui rekomenduotina mityba dažniausiai riboja suvartojamų riebalų kiekį. Dauguma antsvorį mažinančių dietų rekomenduoja vartoti nedaug angliavandenių, ypatingai greitai įsisavinamų.

Tačiau, pasak eksperto, mokslinių tyrimų, pagrindžiančių vienos ar kitos dietos veiksmingumą ir įtaką antsvoriui ir sveikatai — kol kas trūksta arba jie yra prieštaringi. Rekomenduojama atsisakyti saldumynų JAV mitybos ir širdies ligų specialistai vieningai sutaria, jog šiuo metu veiksmingiausia dieta antsvoriui bei hipertenzijai mažinti yra DASH angl.

kokia dieta naudinga širdies sveikatai

Jos poveikis jau yra pagrįstas moksliniais tyrimais. O mažiausią dalį mitybos raciono turėtų sudaryti riešutai, ankštiniai produktai ir riebalai.

Striukės bulvės; Džiovinti vaisiai. Jei organizme randamas kalio trūkumas, jį galima papildyti kalio dieta, kuri yra sukurta širdies raumenų sveikatai skatinti. Kasdieninės energijos sistemos parinktis: Pietūs: daržovių sriuba su bulvėmis, virtos vištienos filė, salotos iš kopūstų. Pietūs: kepti obuoliai arba bananai, uzvar. Vakarienė: bulvių košė su troškintais žuvies filė, kompotas.

Publikuota: