Sveikas maistas širdies sveikata


Greitasis maistas Ar sotieji riebalai iš tiesų tiesiogiai susiję su širdies ligomis, moksliškai iki galo neįrodyta.

vieną dieną nevalgius hipertenzija

Tačiau apskritai gyvūninės kilmės sotieji riebalai, ypač jei derinami su angliavandeniais, širdžiai yra žalingi. Todėl reikėtų vengti greitojo maisto restoranų, kuriuose siūlomi patiekalai gaminami iš prastesnės kokybės produktų, be to, taikomos sveikatai kenksmingos maisto ruošimo technologijos.

Mėsos užkandžiai Tokių mėsos užkandžių kaip kumpis ar dešra sudėtyje gali būti nemažai sočiųjų riebalų. Be to, net liesuose apdorotos mėsos gaminiuose gausu druskos.

trečio laipsnio hipertenzija rizikuoja 4 kas tai yra

Įsidėmėtina, kad tik šešiuose griežinėliuose kumpo ar dešros gali būti rekomenduojama visos paros natrio dozė. Pasak specialistės, su aukštu kraujospūdžiu nebūtina kovoti medikamentais.

vaistas hipertenzija 3 laipsniai

Gruzdintas maistas Keletas tyrimų įrodė, kad vartojant riebaluose keptą maistą, pavyzdžiu, gruzdintas bulvytes, vištieną ir kitus gruzdintus produktus, didėja širdies ligų rizika. Taikant įprastą gruzdinimo technologiją susidaro tam tikro tipo riebalų rūgštys transriebalinėsskatinančios blogojo cholesterolio lygio kilimą, o gerojo — kritimą. Jų, žinoma, reikia vengti. Dabar jau pripažįstama, kad kuo įvairiausių pavojų kyla ir vartojant per daug cukraus.

Tarp liūdnų cukraus pertekliaus mitybos racione pasekmių galima paminėti nutukimą, aukštą cholesterolio lygį ir cukrinį diabetą — visi šie veiksniai didina širdies ligų riziką.

5 maisto produktai širdžiai

Pastaruoju metu paskelbtais duomenimis, daugiau nei 60 proc. Saldūs dribsniai Net ir tuose produktuose, kuriuos, atrodytų, būtų galima priskirti prie subalansuotos mitybos raciono, gali būti gausu cukraus. Pasak R. Druz, rytais vartojami rafinuoti angliavandeniai ir cukrus gali paskatinti kraujo cukraus lygio nestabilumą, todėl vėliau nepavyks atsispirti pagundai suvalgyti ką nors saldaus ir viršyti dienos cukraus normą.

Dietologai primena ir sveikos mitybos svarbą — kai kurie maisto produktai taip pat gali prisidėti stiprinant širdį. Be to, rinktis organizmui naudingą maistą rekomenduojama visiems, nes tai yra vienas iš būdų išvengti kai kurių ligų.

Todėl pusryčiams rekomenduojama rinktis tokius produktus kaip vaisiai, kiaušiniai, avokadai ar visagrūdė duona. Saldūs kepiniai Kepiniuose, ypač tuose, kurie gaminami pramoniniu būdu, yra labai daug cukraus, be to, juos gaminant dažnai naudojamai arba sotieji riebalai, tokie kaip sviestas ar alyvpalmių aliejus, arba tam tikros transriebalinės rūgštys, pavyzdžiu, iš dalies hidrintas augalinis aliejus.

Cukrus ir sotieji riebalai — du ingredientai, kurių į organizmą turėtų patekti kuo mažiau.

migrenos ir hipertenzijos gydymas

Margarinas Jei dėl sočiųjų riebalų, pavyzdžiui, sviesto, širdies ir kraujagyslių sistemai daromos žalos dar galima diskutuoti, tai dėl transriebalinių rūgščių žalos širdžiai abejonių nekyla. Transriebalinių rūgščių yra kambario temperatūroje neminkštėjančiame margarine, nors kartais jis ir reklamuojamas kaip sveikesnis sviesto pakaitalas.

hipertenzijos gydymo receptai

Jei norite apsidrausti, rinkitės minkštą, lengvai tepamą margariną, kurio sudėtyje nėra iš dalies hidrinto aliejaus. Pica su mėsos įdaru JAV širdies ligų asociacijos paskelbtame didelį druskos kiekį turinčių produktų sąraše picai sveikas maistas širdies sveikata antra vieta po mėsos užkandžių. Picoje esančio natrio ir sočiųjų riebalų kiekis gerokai padidėja, jei ant jos užsiberiama papildomai sūrio, o pagrindinis jos įdaro ingredientas — mėsa.

  1. Meniu Širdžiai sveikas maistas Visi puikiai žinome, jog širdis — pagrindinis gyvybės motoras — senstant dėvisi ir pavargsta.
  2. Psichosomatinės hipertenzijos priežastys
  3. 5 maisto gaminiai, kurie gali sustiprinti širdį | topfilmai.lt
  4. 5 maisto produktai širdžiai | Sveikata visiems
  5. Kaip maitintis, kad širdis būtų sveika?
  6. 10 labiausiai širdžiai kenkiančių produktų - DELFI Sveikata
  7. Jogurtas Mokslininkų atlikti tyrimai parodė, kad jogurtas gali padėti apsisaugoti nuo periodontito.

Jei nutarėte užsukti į piceriją arba užsisakyti picą į namus, pabandykite apsiriboti vienu ar dviem jos gabalėliais, be to, rinkitės daržovių įdarą.

Dietiniai gazuoti gėrimai Dietiniuose gazuotuose gėrimuose nėra riebalų ir jie visiškai nekaloringi, tačiau jie taip pat kelia pavojų.

Šuo metu tęsiami tyrimai, siekiant išsiaiškinti kokakolos ryšį su širdies ligas sukeliančiais veiksniais, tokiais kaip nutukimas ir cukrinis diabetas. Kai kurių tyrimų duomenis, dietinius gazuotus gėrimus vartojantys žmonės yra linkę viršyti dienos kalorijų norma, manydami kad tik kompensuoja tą kiekį, kurio negavo gerdami dietinį gėrimą.

Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių ligomis.

Be to, yra įrodymų, kad dietiniuose gazuotuose gėrimuose esančios cheminės medžiagos sukelia skrandžio ir žarnyno bakterijų pokyčių ir skatina nutukimą. Taigi, nors dietinėje kokakoloje kalorijų ir nėra, jos tikrai neverta rinktis, jei norite išsaugoti sveiką širdį. Klausk psichoterapeuto Į klausimus atsakys sveikas maistas širdies sveikata Aistė Jasaitytė - Čeburiak.

Atsakymų ieškokite Delfi Plius.

Kiekvienais metais artėjant paskutiniam rugsėjo sekmadieniui, kuomet minima Pasaulinė širdies diena, įvairios sveikatos organizacijos kviečia atkreipti dėmesį į širdies ir kraujagyslių ligų prevenciją, aktyvesnį gyvenimo būdą. Dietologai ragina nepamiršti ir sveikos mitybos — tinkamai pasirinkti maisto gaminiai taip pat gali sustiprinti širdies veiklą.