Jogos žurnalo širdies sveikata, Jogos grožis ir nauda sveikatai


Find Free WordPress Themes and plugins. Ieškote priežasčių išbandyti jogą? Padidėjusi jėga, geresnis lankstumas, sveikesnė širdis ir psichika —  pateikiame 38 priežastis, dėl ko verta išvynioti savo jogos kilimėlį ir pradėti ant jo kažką daryti.

Jeigu esate aistringas jogos praktikuotojas, jau, ko gero, pastebėjote naudą, kurią suteikia joga — galbūt miegate geriau, rečiau peršąlate, o gal tiesiog esate labiau atsipalaidavę ir ramūs.

Ilgą laiką nebuvo atliekamos plataus masto ir detalios studijos apie tai, kaip joga veikia kūną ir psichiką. Tačiau, tai jau yra daroma ir kartas nuo karto įvairūs tyrėjai pateikia įvairias išvadas apie tai, kaip joga veikia sveikatą, kaip mažina skausmus ir didina atsparumą ligoms.

Kai tai suvoksite, jūs turėsite dar daugiau motyvacijos žengti ant savo kilimėlio ir Jums nebereikės kažkokių svarių įrodymų, dėl ko verta tai daryti. Aš pats patyriau jogos teigiamą poveikį savo kūnu. Kelias savaites prieš kelionę į Indiją metais, kur norėjau tirti jogos terapiją, man pradėjo dilgčioti dešinę ranką, ji nutirpdavo, sustingdavo.

Į galvą pradėjo lįsti įvairios baisios mintys apie smegenų auglį, išsėtinę sklerozę.

jogos žurnalo širdies sveikata antioksidantai širdies sveikata

Vėliau paaiškėjo, kad šių simptomų priežastis buvo krūtinės ląstos atitvaros sindromas — nervo mano kakle ir krūtinėje užspaudimas. Nepaisant nemalonių simptomų aš supratau, kad mano tokia būklė gali pasitarnauti mano kelionėje.

Kokias rimtas ligas gali išgydyti joga? - DELFI Gyvenimas

Galėsiu bandyti įvairias jų rekomendacijas ir stebėti, kas man veikia, o kas ne. Tai nebuvo valdomas ir kontroliuojamas mokslinis eksperimentas. Mano eksperimentas pavyko. Vivekananda ašrame panašu į vienuolynąnetoli Bangalore miesto, mane mokė kvėpavimo pratimų, kurių metu aš įsivaizdavau pranos gyvybinės energijos tėkmę į mano krūtinės dešinę viršutinę pusę.

Kita jogos terapija turėjo asanas, pranajamą, meditaciją, čantingą mantrų giedojimasfilosofijos paskaitas, ir įvairias kriya vidaus valymo praktikos praktikas. Krishnamacharya Yoga Mandiram centre Chennai mieste man nebeleido atlikti stovėsenos ant galvos ir ant pečių žvakės padėtis. Punos mieste medikas S. Karandikar rekomendavo praktikas su virvėmis ir diržais stuburo tempimui, rekomendavo padėtis, kurių metu savo mentėmis galėčiau atverti savo viršutinę nugaros dalį.

jogos žurnalo širdies sveikata 2 tipo hipertenzija

Dėl šių Indijoje išmoktų technikų ir mano mokytojų iš JAV patarimų, mano krūtinė yra kur kas lankstesnė, mano laikysena pagerėjo ir šiek tiek daugiau nei po metų aš jogos žurnalo širdies sveikata nuo mane alinančių simptomų.

Mano patirtis įkvėpė mane gilintis į mokslinius tyrimus, kuriuos sukaupiau Indijoje ir Vakaruose. Norėjau identifikuoti ir paaiškinti, kaip joga gali padėti išvengti ligų ir kaip atsistatyti po jų. Ir štai, ką aš išsiaiškinau.

Pagerina lankstumą Pagerėjęs lankstumas yra vienas pirmųjų ir labiausiai akivaizdžių jogos teikiamų poveikių. Per pirmą savo jogos užsiėmimą greičiausiai negalėsite pasilenkę pasiekti savo kojų pirštų, atsilošimai atgal atrodys apskritai neįmanomi.

Tačiau, reguliariai praktikuodami palaipsniui pajusite, kad įgausite lankstumą, atsipalaiduos sustingusios vietos ir iš pažiūros neįmanomos padėtys taps įveikiamos.

jogos žurnalo širdies sveikata hipertenzija 1 krizė

Jūs greičiausiai pastebėsite, kaip juntami skausmai mažės ir ilgainiui išnyks. Ir tai nėra atsitiktinumas.

Tavo komentaras

Sutraukti klubai dėl netinkamos šlaunikaulių ir blauzdikaulių padėties lemia įtampą kelių sąnariuose. Sutrumpėjęs dvigalvis šlaunies raumuo gali įtakoti juosmeninės stuburo dalies suplokštėjimą, dėl ko gali atsirasti nugaros skausmai.

Susitraukę raumenys ir sustangrėję jungiamieji audiniai, tokie kaip fascijos ir raiščiai, daro įtaką prastai laikysenai.

  1. Reklama Šiais laikais nepaprastai populiari joga buvo madinga jau prieš metų.
  2. Soros naudojimas hipertenzijai gydyti
  3. Donoras, turintis hipertenziją
  4. Hipertenzija klausimais ir atsakymais
  5. Sveikos gyvensenos propagavimas
  6. Nuoroda nukopijuota aA Specialistai tvirtina, kad joga didina lankstumą, stiprina raumenis, mažina stresą ir visaip kitaip teigiamai veikia kūną ir protą.

Didina raumenų jėgą Stiprūs raumenys ne tik gražiai atrodo, tačiau jie mus apsaugo nuo artrito ir nugaros skausmų, padeda mums laikyti pusiausvyrą senatvėje. Kai jūs sustiprinate raumenis per jogą, jūs turite balansą kartu su lankstumu. Jeigu jūs tik kilnosite svarmenis sporto klube, jūs galite didinti jėgą savo lankstumo sąskaita.

Gerina laikyseną Jūsų galva yra lyg boulingo kamuolys — didelė, apvali ir sunki.

jogos žurnalo širdies sveikata gaivus nuo hipertenzijos

Kai ji laikoma pusiausvyroje ant tiesaus stuburo, reikia kur kas mažiau darbo Jūsų kaklui ir nugaros raumenims ją subalansuoti. Palenkite galvą kelis centimetrus į priekį ir jūs pradėsite tempti tuos raumenis. Taip palenkę boulingo kamuolį laikykite aštuonias ar dvylika valandų jogos žurnalo širdies sveikata dieną ir nenustebkite, jeigu pavargsite.

Nuovargis gali būti ne vienintelė Jūsų problema.

jogos žurnalo širdies sveikata hipertenzija dusina

Bloga laikysena lemia nugaros, kaklo ir kitų raumenų, sąnarių problemas. Kai susmunkate, jūsų kūnas gali stengtis kompensuoti pusiausvyrą tiesindamas natūralius stuburo linkius kakle ir juosmeninėje dalyje. Tai gali ilgainiui sukelti skausmą ar net degeneracinį stuburo  artitritą. Lėtina kremzlių ir sąnarių susidėvėjimą Kiekvieną kartą praktikuojant jogą Jūs stengiatės judinti sąnarius per visą jų darbinę judesio amplitudę.

Tai gali padėti išvengti degeneracinio artrito ar pagerinti judrumą gręžiant ir drėkinant kremzlines vietas, kurios įprastai yra nenaudojamos. Sąnarių kremzlės yra lyg kempinės, jos maitinamos tik kai jų skysčiai yra išspaudžiami ir į jas priteka naujas.

Saugo jūsų nugarą Tarpslanksteliniai diskai — smūgių absorbuotojai, kurie kietėdami gali užspausti nervus. Dėl atliekamų įvairių judesių, diskai yra maitinami ir išlaikomas jų elastingumas. Yra daug jogos padėčių, gerinančių mitybinių medžiagų patekimą į diskus ir gerinančių jų elastingumą: teisingai atliekami atsilošimai atgal, pasilenkimai į priekį, įvairūs posūkiai.

Gerina jūsų kaulų būklę Yra nemažai studijų, teigiančių, kad jėgos pratimai stiprina kaulus ir padeda išvengti osteoporozės.

Sergantiesiems širdies ligomis joga gali atstoti aerobiką ir mankštą | e-medicina

Jogoje yra nemažai padėčių, kur reikia iškelti savo kūną, dirbti su savo kūno svoriu. Nepublikuotoje Kalifornijos valstijos universiteto Los Angeles, JAV studijoje buvo nustatyta, kad jogos dėka stuburo slankstelių kaulinio audinio tankis padidėja, o jogos metu sumažėjęs streso hormono kortizolio lygis gali padėti išlaikyti kalcį kauluose.

jogos žurnalo širdies sveikata kaip nustatyti hipertenzijos priežastis

Pagerėja kraujotaka Jogos praktika verčia jūsų kraują tekėti. Net atpalaiduojančios padėtys, kurių mokotės praktikų metu, gerina kraujo pritekėjimą į pėdas ir delnus. Jogos metu jūsų ląstelės labiau aprūpinamos deguonimi, dėl ko jos funkcionuoja grikių košė nuo hipertenzijos. Atlikdami posūkių padėtis išspaudžiame iš vidaus organų veninį kraują ir leidžiame deguonimi prisotintam arteriniam kraujui priplūsti lengviau į organus kai iš padėties išeiname.

Šios padėtys jogos žurnalo širdies sveikata sumažinti tinimą kojose, pagerina širdies ir inkstų darbą. Praktikuojama joga įtakoja hemoglobino ir raudonųjų kraujo kūnelių kurie išnešioja deguonį į audinius kraujyje padidėjimą. Kartu, kraujas tampa skystesnis, trombocitai tampa ne tokie lipnūs, mažėja krešulius formuojančių baltymų kraujyje, o kraujo krešuliai būna dažna širdies smūgių priežastimi.

Skatina limfos tekėjimą ir pagerina imunitetą Kai jogoje įtempiate ir ištempiate raumenis, judinate vidinius organus, įeinate ir išeinate iš padėčių, jūs skatinate limfos judėjimą tai lipnus skystis, kuriame gausu imuninių ląstelių.

Navigacija tarp įrašų

Tai padeda limfinei sistemai kovoti su infekcijomis, naikinti vėžines ląsteles ir apsivalyti nuo ląstelių veiklos skilimo produktų toksinų. Pagerina širdies ritmą Kuomet savo širdies ritmą pakeliate į aerobinį lygį, jūs sumažinate širdies smūgio tikimybę. Ne visos jogos rūšys yra pakankamai intensyvios, tačiau jeigu praktikuosite intensyvesnius stilius, tokius kaip Flow ar Ashtanga, jų metu širdis dirbs aerobinėje zonoje.

Pagerinti jūsų kraujotakos sistemos darbą gali ir jogos pratimai, kurie neužkelia širdies ritmo iki aerobinės ribos. Studijos parodė, kad jogos praktika sulėtina širdies ritmą, padidina ištvermę, pagerina deguonies įsisavinimą. O vienos studijos parodė, kad žmonės, kurie praktikavo tik pranajamą kvėpavimo praktikos galėjo atlikti daugiau pratimų su mažiau deguonies.

Mažina kraujospūdį Jeigu turite padidintą kraujospūdį, joga jums gali pagelbėti.