Hipertenzija ir blogi įpročiai


Blogi įpročiai— natūrali mūsų elgesio dalis Naujų metų pradžia — pats geriausias laikas įsivertinti senus įpročius ir atsikratyti blogųjų.

kaip nustatomas hipertenzijos laipsnis

Psichologas Olegas Lapinas teigia, jog norint tą padaryti pirmiausia reikia suprasti, kodėl griebiamės tam tikro įpročio, o jei šis elgesys pradeda labai kenkti mums patiems ar artimiesiems, kreiptis pagalbos į specialistus.

Ateina kaip draugai, pasilieka — kaip priešai Pasak O. Lapino, psichologai vengia blogo įpročio sąvokos, nes tai, ar įprotis yra vertinamas kaip blogas, priklauso nuo asmeninio kiekvieno įsitikinimo. Psichologų darbas yra padėti priimti save, sumažinti kaltės jausmą, pagelbėti surasti objektyvų bei sąmoningą požiūrį į tai, kas yra daroma.

Kodėl sunku atsikratyti blogų įpročių ir kaip jie veikia mūsų sveikatą?

Nes blogi įpročiai yra pasikartojantys veiksmai, kylantys iš hipertenzija ir blogi įpročiai diskomforto. Pavyzdžiui, jei yra neramu, tuomet gali pasirodyti, kad nagų kramtymas suteikia ramybės.

Į šį veiksmą iš pradžių žiūrima kaip į netikėtą išsigelbėjimą. Jis savivertės neliečia, nesukelia vidinės graužaties.

  1. Kaip greitai sumažinti spaudimą namuose - Anatomija November
  2. Į ką atkreipti dėmesį, kai tau 50 metų ir bijai tapti erekcijos sutrikimų vergu? | topfilmai.lt
  3. Kaip geriausia meluoti sergant hipertenzija
  4. Hipodinamiją lydi lėtas metabolizmas - metabolizmas - ir palaipsniui susilpnina visą kūną; druskos perteklius maisto produktuose.
  5. Atsipalaiduokite: blogi įpročiai – ne visuomet blogai | topfilmai.lt
  6. Hipertenzijos gydymas 2 laipsniai, simptomai ir priežastys - Anatomija November

Tačiau po kurio laiko imama pastebėti, kad toks veiksmas tampa savitiksliu. Lapinas pastebi, kad, gimęs gana nekaltai, po truputį kiekvienas žalingas veiksmas tampa asmeniniu šeimininku, ima užvaldyti, o galimybė jį kontroliuoti — mažėja. Taip pradeda svyruoti savivertė: nors teigiame, kad esame stiprūs, viską kontroliuojame, bet, galų gale, pastebime — savęs apgauti nebepavyksta.

hipertenzijos komplikacija 7 raidės

Staiga, nėra cigaretės — imame blaškytis, tampa neramu. Pradedate suprasti, kad būtina padaryti tai, kas tapo įpročiu. Taip gali pradėti formuotis savęs nuvertinimas, prie kurio prisideda ir aplinkiniai, ragindami liautis kramtyti nagus, tuoj pat numesti svorio.

Kelias sunkus, bet įveikiamas Pasak psichologo, blogi įpročiai — natūrali mūsų elgesio dalis, kuriai pasipriešinti dar niekam nepavyko. Pašnekovas tvirtina — kova naudos neduoda, nes įpročiai linkę atsinaujinti. Todėl pirmiausia reikėtų suprasti, kodėl renkamės blogus įpročius ir ką tai mums duoda, o tada po truputį juos keisti.

Į ką atkreipti dėmesį, kai tau 50 metų ir bijai tapti erekcijos sutrikimų vergu?

Puikus laikas tam — naujų metų pradžia, kuomet ir aplinka, ir kiti žmonės motyvuoja keistis ir tapti geresniems. Pradeda sportuoti, atsiranda nauji santykiai, kuriamos šeimos. Paklaustas, ar lengva pastebėti, kodėl pasirinkome vienokį ar kitokį blogą įprotį, ir ką juo kompensuojame, O.

Lapinas nuramina — tai padaryti įmanoma.

hipertenzijos lazeris

Jis tampa būtinu, be jo kyla irzlumas, stresas. Geras sprendimas — stebėti, kada blogo įpročio nereikia, prisiminti, ką tuo metu veikėme, kai jo nesigriebėme.

Atsipalaiduokite: blogi įpročiai – ne visuomet blogai

Vis dėlto psichologas atviras — jei įprotis išties žalingas, itin kenkia tiek pačiam žmogui, tiek aplinkiniams, jo atsikratymo kelias yra ilgas ir vingiuotas. Jei blogų įpročių būtų lengva atsikratyti, jų taip nevadintume. Taip pat skaitykite:.