Žemės riešutų širdies sveikata


žemės riešutų širdies sveikata

Kalis — mg Kaip įtraukti riešutų į kasdienį mitybos racioną Kad gautume kuo daugiau augalinės kilmės baltymų, savo mitybos planą derėtų papildyti įvairių rūšių riešutais. Toliau pateikta keletas patarimų, kaip tai padaryti. Riešutai — puikiai tiks su granola ar kitokiais biriais mišiniais Pakepinti ir sūdyti riešutai suteiks ne tik tam tikro skonio, bet ir sotumo jausmą, jei įdėsite jų į pikantiško skonio birų mišinį, kuriuo žemės riešutų širdies sveikata galėsite pakeisti nesveikais laikomus užkandžius, kaip antai bulvių traškučiai.

Tik nepamirškite, kad dėl papildomos druskos ir kalorijų tokių mišinių porcijas reikėtų gana griežtai riboti.

Niekaip neapdorotais riešutais galima kuo puikiausiai skaninti saldžius mišinius, į kuriuos paprastai dedama džiovintų vaisių. Jei sunku atsispirti pagundai sukramsnoti ką nors saldaus, išlošite pasirinkdami būtent tokį užkandį. Angliavandenių arba cukraus kiekį racione norintys sumažinti žemės riešutų širdies sveikata turėtų atminti, kad džiovintuose vaisiuose gali būti gana nemažai cukraus.

Rinkitės kaip užkandį Riešutus paprastai galima vartoti niekaip neapdorotus, todėl tai puikus pasirinkimas norint ką nors sukrimsi bet kuriuo dienos metu. Vis dėlto svarbu nepamiršti, kad, nors riešutuose esantys riebalai ir priskiriami sveikų riebalų kategorijai, dėl kaloringumo riešutus derėtų vartoti sakingai.

Gerkite riešutų pieną Riešutų pienas nepasižymi tokiomis savybėmis kaip karvių pienas, tačiau išsiskiria tam tikrais riešutams būdingais pranašumais ir skoniu.

Žemės riešutai. Ar naudinga juos valgyti?

Riešutų gėrimų galima įsigyti daugelyje parduotuvių. Riešutų pieną galima pasigaminti ir patiems — tada būsite tikri, kad geriate jokiais papildomais ingredientais nepapildytą gėrimą. Šiaip jau dažniausiai tenka rinktis migdolų, anakardžių ir lazdynų riešutų pieną.

Vartokite riešutų sviestą Parduotuvėse galima rasti ne tik žemės riešutų, bet ir kirų rūšių riešutų sviesto. Su juo galima gaminti sumuštinius arba plakti glotnučiais vadinamus tirštuosius kokteilius. Užberkite riešutų ant salotų Užbėrus riešutų, salotos automatiškai bus papildytos baltymais ir įvairiomis maisto medžiagomis, be to, po valgio jausitės sotesni.

žemės riešutų širdies sveikata

Ar įmanoma padauginti riešutų? Riešutus valgyti sveika, nes jie gali apsaugoti nuo širdies ligų ir kitų susirgimų riziką keliančių veiksnių.

žemės riešutų širdies sveikata

Vis dėlto riešutų tikrai galima ir padauginti. Kas tada nutinka? Visų pirma, riešutai labai kaloringi, todėl kasdien suvalgant po dosnią porciją riešutų galima kaipmat viršyti dienos kalorijų normą dorai to nė nesuvokiant.

žemės riešutų širdies sveikata

Ilgainiui toks įprotis gali privesti prie svorio augimo, o tai vargu ar pageidautina. Riešutuose, kaip žinia, gausu sveikųjų riebalų, tačiau, nors tam tikros saikingos jų dozės ir teikia naudos, jas viršijus gali pasireikšti viduriavimas ar kt. Valgant skrudintus ir sūdytus riešutus natrio galima gauti ne ką mažiau nei su kitais sūriais užkandžiais.

Reader Interactions

Taigi, prieš valgant sūdytus riešutus būtina peržvelgti maistinės jų sudėties lentelę ir išsiaiškinti, kiek natrio teks su jais suvartoti. Šiaip jau visada geriau rinktis niekaip neapdorotus riešutus.

žemės riešutų širdies sveikata

Kai kurie žmonės gali nemaloniai nustebti, žemės riešutų širdies sveikata pavartojus riešutų sutrinka virškinimo sistemos funkcijos. Užvalgius riešutų jiems gali imti pūsti pilvą, raižyti diegliai.

Informacija apie ligas

Svarbu ir tai, kad riešutai įtraukti į alergiją sukeliančių maisto produktų sąrašą. Klausk psichoterapeuto Į klausimus atsakys psichoterapeutė Aistė Jasaitytė - Čeburiak.

Atsakymų ieškokite Delfi Plius.