Dietos ir širdies sveikatos


Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių  ligomis.

MANO RYŠKINIMO DIETA! KULTŪRISTO VARŽYBINIS MITYBOS PLANAS

Širdies ligos vis dar yra žudikės. Šiame straipsnyje apibūdinama 16 maisto produktų, kurie, vartojant kaip dietą, gali padėti jūsų širdžiai išlikti sveikai.

Kaip maitintis, kad širdis būtų sveika? Širdies-kraujagyslių sistemos ligos yra pagrindinė žmonių mirtingumo priežastis išsivysčiusiose šalyse.

Šios rekomendacijos yra viena iš daugelio nuomonių, todėl vertinti reikia kritiškai. Iš esmės rekomendacijos yra teisingos, tačiau prognostinė teigiama rekomenduojamo produkto reikšmė ne visada pakankamai pagrįstai įrodyta. Yra daug dalykų, kuriuos galite padaryti, kad jūsų širdis būtų sveika. Galite suplanuoti metinę apžiūrą, kasdien sportuoti, mesti rūkyti arba imtis priemonių, kad sumažintumėte streso lygį savo gyvenime.

dietos ir širdies sveikatos

Visi šie dalykai turi teigiamos įtakos širdies sveikatai. Visgi vienas paprasčiausių gyvenimo būdo pokyčių, kuris bus naudingas jūsų širdžiai, yra tai, ką valgote.

Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių ligomis.

Šiuo metu beveik 6 mln. Ligų kontrolės ir prevencijos centrai perspėja, kad valgant maistą, kuriame yra daug riebalų, cholesterolio ar natrio, nesuderinami su sveikos mitybos rekomendacijomis.

dietos ir širdies sveikatos

Taigi, imantis priemonių sumažinti širdies ligų riziką, teisinga mityba — tai vienas iš širdies ligų prevencijos būdų. Šiame straipsnyje  apžvelgiama keletas geriausių maisto produktų, kad užtikrintumėte tvirtą ir sveiką pagalbą širdžiai. Šparagai Šparagai yra natūralus folio rūgšties šaltinis,  mažinantis aminorūgšties, vadinamos homocisteinu, kaupimąsi organizme.

dietos ir širdies sveikatos

Aukštas homocisteino lygis yra susijęs su padidėjusiu širdies ligų, tokių kaip vainikinių arterijų liga ir insultas, rizika. Jie turtingi skaidulomis, baltymais ir antioksidantais polifenoliais, dietos ir širdies sveikatos pasižymi teigiamu poveikiu širdžiai ir bendrai sveikatai.

Uogos Uogose taip pat gausu antioksidantų polifenolių, kurie padeda sumažinti širdies ligų riziką.

Mityba nėra panacėja nuo širdies ir kraujagyslių ligų

Uogos yra puikus skaidulų, folatų, geležies, kalcio, vitamino A ir vitamino C šaltinis, jose yra mažai riebalų. Brokoliai Tyrimai rodo, kad reguliariai valgant garintus brokoliusgalima sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje ir užkirsti kelią išplitusiai širdies ir kraujagyslių ligai.

Chia sėklos ir linų sėmenys Šios sėklos yra gausus augalinių omega-3 riebalų rūgščių šaltinis, pavyzdžiui, alfa-linoleno rūgštis.

dietos ir širdies sveikatos

Omega-3 turi daug teigiamo poveikio, pavyzdžiui, padeda sumažinti trigliceridų, MTL ir bendrojo cholesterolio dietos ir širdies sveikatos. Jie taip pat sumažina kraujo spaudimą ir sumažina riebalinių plokštelių kaupimąsi arterijose. Omega-3 sumažėjimas yra sutrikimų, kurie gali sukelti širdies priepuolį, tokių kaip trombozė ir aritmija, rizika.

Tamsus šokoladas Tamsusis šokoladas yra retas maisto pavyzdys, kurio nuostabus skonis ir, saikingai vartojant  jis yra naudingas. Mokslininkai mano, kad tamsusis šokoladas apsaugo nuo aterosklerozės, kai arterijose kaupiasi apnašos, didėja širdies priepuolio ir insulto rizika. Atrodo, kad tamsus šokoladas apsaugo nuo dviejų mechanizmų, susijusių su ateroskleroze: arterijų elastingumo mažėjimo ir baltųjų kraujo kūnelių adhezijos, kai baltieji kraujo kūneliai prilimpa prie kraujagyslių sienelių.

Širdies ligos, susijusios su mityba

Be to, tyrimais nustatyta, kad tamsiame šokolade esantis flavanolis - tai junginys, dėl kurio šokoladas yra skanus.

Tiek tamsaus, tiek šviesaus šokolado nauda yra diskutuotina. Neseniai atliktame tyrime nustatyta, kad reguliariai saikingai!!! Vis dėlto svarbu nepamiršti, kad šis tyrimas, kurio metu buvo naudojamasi vertinant Framinghamo širdies tyrimo duomenis, gali aptikti tik ryšį tarp veiksnių, bet negali įtikinamai nustatyti priežasties ir pasekmės.

Žuvis, kurioje yra daug omega-3 Žuvis yra stiprus širdžiai naudingų omega-3 riebalų rūgščių ir baltymų šaltinistačiau joje yra mažai sočiųjų riebalų. Žmonėms, kurie serga širdies liga arba yra rizika susirgti šia liga, dažnai rekomenduojama padidinti omega-3 suvartojimą valgant žuvį; taip yra todėl, kad jie sumažina nenormalių širdies susitraukimų riziką ir sulėtina apnašų kaupimasi arterijose.

Remiantis Amerikos širdies asociacijos  duomenimis, bent du kartus per savaitę turėtume valgyti g riebių žuvų, tokių kaip lašiša, skumbrė, silkė, ežerinis upėtakis, sardinės ar ilgapelekis tunas.

Sveikatos patarimai turintiems širdies ydą

Žalioji arbata? Sistemingoje apžvalgoje nustatyta, kad žaliosios arbatos gėrimas yra susijęs su nedideliu cholesterolio sumažėjimu, kuris, kaip žinome, yra pagrindinis širdies ligų ir insulto veiksnys.

  1. Kardiologija Mityba nėra panacėja nuo širdies ir kraujagyslių ligų Širdies ir kraujagyslių ligos jau daugelį metų yra pagrindinė mirtingumo priežastis Lietuvoje.
  2. Pakoreguota mityba – lengviausias būdas sumažinti širdies ir kraujagyslių ligų riziką | topfilmai.lt

Tačiau apžvalgoje nebuvo įmanoma tiksliai nustatyti, kiek žaliosios arbatos kažkas turės išgerti, kad gautų kokią nors naudą sveikatai. Kitoje apžvalgoje buvo tiriamas žaliosios arbatos gėrimo poveikis žmonėms, turintiems aukštą kraujospūdį.

Dietologė: širdį pastiprinti gali padėti hipolipideminė mityba

Ataskaitoje padaryta išvada, kad žalioji arbata buvo susijusi su kraujospūdžio sumažėjimu. Tačiau autoriai negalėjo nustatyti, ar šis kuklus sumažinimas gali padėti išvengti širdies ligų. Riešutai Migdolai, lazdyno riešutai, žemės riešutai, pekano riešutai, pistacijos ir graikiniai riešutai yra širdžiai naudingi riešutų variantai. Šie riešutai yra pilni baltymų, skaidulų, mineralų, vitaminų ir antioksidantų.

Dieta, kuri širdį apsaugo geriau nei vaistai

Kaip ir žuvis bei linų sėmenys, graikiniai riešutai taip pat yra turtingi omega-3 riebiosiomis rūgštimis, todėl jie yra naudingi  širdžiai. Kepenys Visų pirma, kepenys yra  folio rūgšties, geležies, chromo, vario ir cinko šaltinis.

Šie elementai padidina hemoglobino kiekį kraujyje ir padeda išlaikyti mūsų širdies sveikatą. Avižiniai dribsniai Kadangi avižiniuose dribsniuose gausu tirpių skaidulų, tai gali padėti sumažinti širdies ligų riziką.

  • Dieta, kuri širdį apsaugo geriau nei vaistai - DELFI Sveikata
  • Veiksmingi vaistai nuo hipertenzijos apžvalgų
  • Susiję straipsniai Mityba, vėžio riziką sumažinanti beveik 70 proc.
  • Dietos - Sveikas Žmogus
  • Tinkama mityba — platus žingsnis širdies sveikatos link Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Pastebėta, kad Japonijoje gyvenantys japonai retai serga širdies ligomis, tačiau, persikėlę gyventi kitur, tarkim, į Ameriką, šiomis ligomis ima sirgti kone 10 kartų dažniau.
  • Modernios priemonės hipertenzijai gydyti
  • Pakoreguota mityba — lengviausias būdas sumažinti širdies ir kraujagyslių ligų riziką Shutterstock Lietuvoje kasmet nuo širdies ir kraujagyslių ligų miršta apie 23 tūkst.
  • Hipertenzija dingo

Raudonasis vynas rūšinis? Daugybė tyrimų atkreipė dėmesį į galimą raudonojo vyno antioksidantų naudą sveikatai. Tačiau mažai tikėtina, kad antioksidantų nauda viršytų alkoholio keliamą pavojų!!!.

Gera širdies sveikata – tavo pareiga

Vis dėlto neseniai atliktas naujas tyrimas pasiūlė, kad tie patys antioksidantai galėtų įeiti į naujo stento, naudojamo angioplastikos metu, sudėtį, kai siauros ar užkimštos venos yra plečiamos aterosklerozės gydymui. To tyrimo tyrėjai šiuo metu kuria naujos rūšies stentą, kuris į kraują išskiria į raudonąjį vyną panašius antioksidantus, kad paskatintų gijimą, užkirstų kelią kraujo krešėjimui ir sumažintų uždegimą angioplastikos metu.

Verta paminėti, kad alkoholio vartojimas apskritai nėra sveikas širdžiai. Tiesą sakant, širdies ir kraujagyslių sveikatai labai svarbu vartoti alkoholį saikingai, dietos ir širdies sveikatos išvis!!!.

Tinkama mityba – platus žingsnis širdies sveikatos link

Špinatai Reguliariai vartodami gerus magnio šaltinius, galite padėti išlaikyti sveiką širdies ritmą. Špinatai yra vienas iš geriausių maistinio magnio šaltinių. Pomidorai Pomidorai turi daug maistinių medžiagų, kurios gali padėti išlaikyti sveiką mūsų širdį. Maži raudoni vaisiai yra pilni ląstelienos, kalio, vitamino C, folio rūgšties ir cholino, kurie visi yra naudingi širdžiai.