Braškių nauda širdžiai


Apakimas dėl diabeto: kodėl Lietuvoje sergantieji patiria didelę riziką?

Neįtikėtinos braškių savybės: nauda širdžiai, odai ir dantims

Braškė yra saldus, raudonas širdies formos vaisius, itin mėgiamas dėl nuostabaus skonio. Braškės auga daugelyje pasaulio šalių ir yra erškėtinių šeimos daugiametis žolinis augalas, priklausantis žemuogių genčiai.

Nors daugelis mano, kad braškės yra uogos, botanikos požiūriu jos tokios nėra.

  • Patinka 0 Braškės yra vienos populiariausių sezoninių uogų, kurių nauda sveikatai neabejojama.
  • Širdies sveikatos dieta a

Jos yra vadinamieji sudėtiniai vaisiai, o tai reiškia, kad jų mėsingoji dalis neišaugo iš augalo mezginės. Visos išorėje matomos sėklytės yra susiformavusios iš mezginės.

Ar reikia braškių „atsivalgyti“?

Be to, braškių lapus galima valgyti žalius, termiškai apdoroti ir net iš jų ruošti arbatą. Braškių maistinė vertė Braškėse gausu vitaminų ir mineralų, pavyzdžiui, vitaminų C ir K, folio rūgšties, kalio, mangano ir magnio. Jose mažai kalorijų, bet gausu ląstelienos ir antioksidantų bei polifenolių. Puodelyje braškių yra tik 49 kalorijos, 3 gramai ląstelienos ir 12 gramų angliavandenių.

Braškių nauda sveikatai: Gerina širdies darbą Braškėse yra daug širdžiai naudingų antioksidantų, pavyzdžiui, elaginės rūgšties, ir flavanoidų —antocianino, katechino, kvercetino ir kemferolio.

q10 ir širdies sveikata

Šie fenoliniai junginiai mažina riziką susirgti širdies ir kraujagyslių sistemos ligomis, nes užkerta kelia blogojo cholesterolio susiformavimui. Jie taip pat atpalaiduoja kraujagysles ir taip pagerina kraujotaką bei užkerta kelia širdies ir kraujagyslių problemoms.

Be to, braškėse yra daug ląstelienos, vitamino C ir folio rūgšties, kurie yra itin svarbūs sveikai širdžiai, nes mažina cholesterolio kiekį kraujagyslėse. Norėdami turėti spindinčią veido odą, sutrinkite keturias ar penkias braškes ir sumaišykite su šaukšteliu medaus.

10 priežasčių valgyti braškes

Šią masę užtepkite ant veido ir palikite išdžiūti, o vėliau nuplaukite šiltu vandeniu. Kovoja su senėjimu Braškėse esantis vitaminas C skatina kolageno gamybą ir taip stangrina odą bei padeda kovoti su senėjimu. Be to, vienas tyrimas parodė, kad braškių ekstrakte yra gausu antocianinų, kurie apsaugo nuo ultravioletinės spinduliuotės.

kaip gydyti paveldimą hipertenziją

Yra naudingos akims Braškių vartojimas gali padėti užkirsti kelią kai kurioms akių būklėms, pavyzdžiui, akių sausumui, optinių nervų degeneracijai, geltonosios dėmės degeneracijai, regos defektams ir mažina polinkį į infekcijas. Braškėse esantys antioksidantai, tokie kaip flavanoidai, fenoliai ir elaginė rūgštis, gali padėti išvengti beveik visų akių problemų, nes apsaugo nuo laisvųjų radikalų poveikio. Be to, braškės padeda sureguliuoti akispūdį, kuris, jei padidėja, gali būti labai žalingas.

Braškėse taip pat gausu kalio, kuris padeda išlaikyti normalų akių spaudimą. Mažina hipertenziją Braškėse yra daug kalio ir magnio, o jie abu yra vazodilatoriai, plečiantys kraujagysles. Tai reiškia, kad jie padeda sumažinti hipertenziją ir kraujagyslių standumą.

Braškių nauda organizmui

Tai, savo ruožtu, padeda kraujotakai ir kūno organų aprūpinimui krauju. Užkerta kelia vėžiui Vitaminas C, folio rūgštis, antocianinas, kvercetinas ir kemferolis — tai tik keli iš daugelio flavanoidų, kurių yra braškėse, tai puikūs antioksidantai. Kartu jie sukuria puikią gynybos kaip kontroliuoti hipertenziją prieš vėžį.

koronarinės širdies ligos psichinė sveikata

Kasdienis braškių vartojimas yra siejamas su drastišku vėžinių ląstelių skaičiaus sumažėjimu. Vienas tyrimas parodė, kad šaltuoju būdu sudžiovintų braškių milteliai padeda užkirsti kelia stemplės vėžiui. Stiprina imunitetą Braškėse esantis vitaminas C stiprina imuninę sistemą ir padeda kovoti su peršalimu. Vienoje braškių porcijoje yra maždaug proc. Padeda kovoti su artritu ir podagra Braškių sudėtyje yra daug antioksidantų ir detoksikuojančių medžiagų, kurios padeda sumažinti artrito ir podagros sukeliamą skausmą.

Šios medžiagos taip pat užkerta kelia artrito simptomams, raumenų ir audinių degeneracijai, neleidžia sutepančiam skysčiui sąnariuose džiūti ir neleidžia organizme kauptis toksinėms medžiagoms ir rūgštims. Gerina smegenų funkciją Braškėse yra gausu jodo, vitamino C ir fitocheminių medžiagų, kurios padeda tinkamai funkcionuoti nervų sistemai. Braškėse esantis kalis yra siejamas su geresne kognityvine funkcija.

Straipsniai

Be to, vienas tyrimas, kuriame dalyvavo vyresnio amžiaus moterys, parodė, kad didesnis šilauogių ir braškių vartojimas yra siejamas su lėtesniu kognityvinės funkcijos prastėjimo progresavimu. Padeda sulieknėti Braškės skatina adiponektino ir leptino gamybą, o abu jie yra riebalus deginantys hormonai.

Šios medžiagos mažina apetitą, mažina gliukozės kiekį bei mažina kūno svorį ir riebalų kiekį. Užkerta kelia apsigimimams Braškėse esanti folio rūgštis yra labai svarbi maistinė medžiaga, ypač nėštumo metu, nes ji padeda užkirsti kelia apsigimimams. Taip pat labai svarbu nėštumo metu užtikrinti optimalią sveikatą. Mažina braškių nauda širdžiai Braškės mažina kraujyje esančio C-reaktyviojo baltymo kiekį.

Šią medžiagą gamina kepenys ir jis didina uždegimą organizme. Vienas Harvardo viešosios sveikatos mokyklos atliktas tyrimas parodė, kad moterų, kurios per savaitę valgė daugiau nei 16 braškių, organizme C-reaktyviojo baltymo kiekis buvo 14 proc. Insultas Priešuždegiminė braškėse esančių antioksidantų galia padeda sumažinti krešulių formavimąsi, o tai sumažina insulto tikimybę.

Nuorodos kopijavimas

Vidurių užkietėjimas Kadangi braškėse yra gausu ląstelienos, jos skatina virškinimą ir užkerta kelią vidurių užkietėjimui. Be to, braškės užkerta kelia divertikulitui — virškinamojo trakto uždegimui, kuris gali sukelti temperatūrą ir pykinimą.

Diabetas Moksliniai tyrimai rodo, kad braškės, kurių glikeminis indeksas yra žemas, gali sumažinti antrojo tipo diabeto išsivystymo riziką.

Braškių nauda. Sužinoję ją, norėsite šių uogų valgyti kuo daugiau Braškės.

Be to, kitas tyrimas parodė, kad braškės padeda užtikrinti glikeminę kontrolę sergantiems diabetu. Plaukai Braškių nauda širdžiai gausa, elaginė rūgštis ir vitaminai, esantys braškėse, padeda kovoti su plaukų slinkimu, drėkina plaukus ir užkerta kelia pleiskanoms.

  • Jos pasižymi teigiamomis savybėmis burnos sveikatai: stiprina dantenas, padeda gydyti dantenų kraujavimą taip pat apsaugo nuo burnos vėžio.
  • Paveldimi hipertenzijos veiksniai

Iš braškių ir jogurto galima pasidaryti plaukų kaukę. Sutrinkite 5—6 braškes ir sumaišykite su vienu valgomuoju šaukštu jogurto. Įtrinkite gautą masę į drėgnus plaukus ir po 10—15 minučių plaukus išskalaukite, o vėliau trinkite su šampūnu įprastai.

Braškių vartojimas

Tokia kaukė veiks kaip natūralus kondicionierius. Braškių nauda širdžiai kaulus Manganas, vitaminai C ir K bei kalis, kurių yra braškėse, stiprina kaulus.

Vitaminas K ir kalis didina kaulų tankį, nes sulaiko organizme kalcį.

2 laipsnio hipertenzija kelia 3 rizikos negalią

Braškėse yra obuolių rūgšties, kuris yra natūralus dantų baliklis. Sumaišykite trintų braškių su soda ir užtepkite šios masės ant dantų. Po penkių minučių švelniai pašveiskite dantis šepetėliu.

Ar tikrai braškės tokios vertingos, kaip įsivaizduojame? Jūratės Čiakienės nuotr. Deja, ji karūną nešioja labai trumpai — vos savaites per metus, todėl visos mamos ir močiutės stengiasi, kad per tą laiką vaikai suvalgytų kuo daugiau skaniųjų uogų. Jose yra daug naudingų medžiagų, o sėklose — geležies. Bet atminkite — geležį iš žemuogių ir braškių organizmas sugeba pasisavinti tik tuomet, kai uogų sėklos yra sutrinamos.

Mažina akių paburkimą Braškės padeda sumažinti akių paburkimą. Uždėkite braškių gabalėlių ant vokų ir pagulėkite dešimt minučių. Klausk psichoterapeuto Į klausimus atsakys psichoterapeutė Aistė Jasaitytė - Čeburiak.

Atsakymų ieškokite Delfi Plius.